patyčios mokyklose

Iššūkis – patyčių mažinimas mokymo įstaigose

Žinau, kad visų vaikų ugdymo gerinimas sukelia idėjų apie tokius dalykus kaip teisingas finansavimas, kolegijų, universitetų pasirengimas, mokytojų efektyvumas ir kitos politikos sritys. Bet yra ir dar vienas galvosūkis, kuris nėra atvaizduojamas ant švietimo paviršiaus: gerumas.

Paprastai studentai, moksleiviai kurie daug sunkiau mokosi ir gauną didesnę vertę iš mokyklos, susiduria su patyčiomis priekabiavimais ar reguliariais prasivardžiavimai. Štai kodėl mes nusprendėme koks šioje pozicijoje turėtų būti švietimo ramstis jaunam vaikui. Naujausi pranešimai apie diskriminaciją, netoleranciją ir priešiškumą mokyklose mane tiesiog žlugdo.

Diskriminuojami vaikai prarandaa motyvacija ir norą mokytis bei siekti aukščiausių rezultatų. Ši būsena gali paveikti ir jo ateities planus bei norą užsidirbti pinigų ir užauginti nuosavus vaikus

Kiekvienais metais, kuomet atrodo žmonės tobulėja ir technologijos auga, patyčių skaičius mokyklose vis sparčiai auga. Vaikai turėtų jaustis saugiai priimami ir laukiami mokykloje. Tačiau taip nėra, o  tai laužo mano širdį, kada skaitau apie studentus, kurie buvo išgąsdinti dėl jų rasės ar religijos. Apie 27% vidurinių ir aukštųjų mokyklų studentų ir moksleivių praneša apie neapykantos įsiveržimus mokykloje. Kyla natūralus klausimas, kaip šie mokiniai gali sutelkti dėmesį į algebrines formules arba praktikuotis žodžių darybą, kai jie yra persekiojami?

Mūsų vidurinių mokyklų „gerovės iššūkis“ siekia panaikinti tokį elgesį iki tol, kol jis tikrai gali pasitraukti. Mes pasirinkome kelias vidurines  mokyklas, kuriose su komanda mėginsime mažinti patyčių skaičių klasėse. Apie priekabiavimą prie mokyklų taip pat gali išgirsti dažnas tėvelis, šis priekabiavimų, pinigų atėmimų skaičius  yra didesnis nei bet kuriasi metais anksčiau.

Per daugybę klasės ir mokyklinių renginių studentai – moksleiviai praktikuos gerus elgesio modelius, tokius kaip skirtumų priėmimas ir aktyvus klausymasis, o mokytojai ir administratoriai puoselės ir švęs gerumą.

Moksliniai tyrimai parodė, kad mokyklos aplinka yra didžiulis mokinių gerovės ir ateities potencialo veiksnys. Jei visos šalies mokyklos ateityje dalyvaus šiame iššūkyje ir užbaigs gerinti ir auginti sveikesnę ir teigiamą mokyklos aplinką, tai gali padėti tik sėkmingiau išspręsti mūsų tautos ateitį.

Laikui bėgant pranešime kaip galite prisijungti prie mūsų pastangų gerinant atmosferą mokymo įstaigose. Planuojame skirti dovanas, kad padėtume išplėsti savo programą, kad pasiektumėte dar tūkstančius studentų, atlikdami šį iššūkį. Jau greitai apie šį iššūkį pranešime per socialinės žiniasklaidos priemones, blogus bei didžiausius naujienų portalus Lietuvoje.

Mūsų vaikai turėtų nebijoti mokytis.  Šis iššūkis gali atrodyti kaip paprastas mintis, bet atėjo laikas pradėti dėti didelį žingsnį į priekį.

Jeigu jūs galvojate, kad galite padėti mums ir norite prisijungti prie šio patyčių mažinimo iššūkio, būtinai parašykite mums el. laišką užpildydami šią el. formą.